torsdag 25. september 2014

Del 3 i Anonyme Timeglass

Da jeg var på Søstrene Grene i dag, kom jeg over denne trekisten, som ble valgt ut til å pyntes og dekoreres i Del 3 i Anonyme Timeglass. Jeg grunnet den med gesso, før jeg malte hvit akrylmaling over det hele. Og i og med at jeg er så glad i å bruke osteklut, så ble det på denne oppgaven også brukt det på lokket, som jeg dekket til med relieff-pasta. Etterpå brukte jeg en stensil med rosa akrylmaling. Deretter har jeg pyntet med masse blomster og glitter. Bildet er profil av et lite barn, som jeg har valgt å skjule for å verne om henne:-) Rundt kanten har jeg limt på hvite blomster. Nederst er det ferdige resultat:-). Må si jeg er ganske så fornøyd med resultatet. Også vet jeg at barnet som får denne lille skattekisten kommer til å bli overbegeistret:-).


Jeg deltar i følgende utfordring: http://cherishchallenge.blogspot.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar